مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 15:302023-06-26سياسي

فارس من| برای جریمه دادن هم جریمه می شویم


سردبیر پویش «استعلام و پرداخت جرایم رانندگی رایگان شود» گفت: برای ایجاد رغبت به پرداخت جریمه وسایل نقلیه باید برنامه ریزی انجام شود تا مردم به راحتی و بدون هزینه مازاد اقدام به پرداخت خلافی کنند.

- خبرگزاری فارس؛ فارس من: موضوع رایگان شدن استعلام و پرداخت جرایم رانندگی پویشی است که اخیراً توسط ولی الله قزلباش به ثبت رسیده است.

سردبیر پویش در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: اگر شخصی بخواهد خلافی وسیله نقلیه خود را پرداخت کند، برای مشاهده آن در سامانه ها باید هزینه بپردازد.

همچنین مراجعه حضوری به دفاتر پیشخوان دولت و پلیس+10 علاوه بر هزینه کارمزد، وقت زیادی را از مردم می گیرد زیرا مراجعات حضوری به این دفاتر در طول روز بسیار زیاد است.

در سال 1402 هزینه دریافت خلافی در این مراکز 17500 تومان به همراه 8500 تومان به عنوان تعرفه رسیدگی غیرحضوری اجراییات تعیین شده است.

ضمن آنکه بابت هر ردیف قابل اعتراض هم مبلغ 650 تومان دریافت می شود.

اپلیکیشن پلیس من برنامه ای کاربردی است که با آن می توان بسیاری از خدمات پلیس+10 از جمله استعلام خلافی خودرو و پرداخت آن را انجام داد.

اما هزینه استعلام خلافی از آن نیز 5200 تومان است.

قزلباش با ابراز نارضایتی از دریافت هزینه توسط این اپلیکیشن و دیگر سامانه ها تاکید کرد: پلیس راهور باید طوری برنامه ریزی کند ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| برای جریمه دادن هم جریمه می شویم

فارس من| برای جریمه دادن هم جریمه می شویم